×

* * * BREZPLAČNA DOSTAVA! Za nakupe nad 25€ * * *

Splošni pogoji

IZKAZNICA PODJETJA

ONA d.o.o.
CELOVŠKA CESTA 99, 1000 LJUBLJANA, SLOVENIJA, EU

Tel: 01 518-23-68

Davčna številka: SI96688823
Matična številka: 5698677000

Telefon: NLB SI56 02085-0014857467

Obveščanje

Kupce informiramo z osnovnimi podatki preko pošte, elektronske pošte, spletne strani. Elektronska pošta predstavlja prednostni način komuniciranja s poslovnimi partnerji. V kolikor želite prejemati elektronska obvestila na vaš naslov nam pišite na: narocila@ona.si

Splošni pogoji

S temi Splošnimi pogoji se urejajo pogoji nakupa in prodaje blaga, pravice in obveznosti potrošnikov ter druga vprašanja, pomembna za delovanje spletne Spletne trgovine in spletne trgovine Gsmaparati.si (v nadaljevanju: spletna trgovina), ki deluje v okviru podjetja ONA d.o.o., s sedežem na naslovu Celovška cesta 99, 1000 Ljubljana, elektronska pošta: onainfo@siol.net, kontaktni telefon: 015182368, matična številka: 5698677000, davčna številka: SI 96688823 (v nadaljevanju ONA d.o.o.). Splošni pogoji predstavljajo tudi pogodbene določbe med ONA d.o.o. in vsakim posameznim potrošnikom, ki blago naroča prek Spletne trgovine. ONA d.o.o. deluje v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije, predvsem pa v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), s priporočili GZS, Splošno uredbo o varstvu podatkov (Uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).

Potrošnik z registracijo za dostop do Spletne trgovine, enkratnim dostopom do Spletne trgovine, klikom na polje »potrditev naročila« ali dostopom do Spletne trgovine prek drugih elektronskih komunikacijskih kanalov (npr. po telefonu) izjavi, da je obveščen o vsebini teh Splošnih pogojev in sprejema njegove določbe.

Po izvedbi naročila na Spletni trgovini bo potrošnik prejel elektronsko sporočilo z naslovom »Povzetek naročila«, v katerem bo obveščen, da je bilo njegovo naročilo uspešno ustvarjeno. To elektronsko sporočilo predstavlja potrditev, da so izpolnjeni vsi predpogoji za nadaljnjo obdelavo naročila s strani ONA d.o.o. Ko ONA d.o.o. pripravi pošiljko bo potrošnik prejel elektronsko sporočilo z naslovom »Naročilo potrjeno«. Ko bo naročilo poslano po kurirju ali je naročilo dosegljivo na prevzemnem mestu, bo potrošnik prejel elektronsko sporočilo z naslovom »Naročilo zaključeno odposlano ali naročilo čaka na prevzem«, s katerim se ga bo obvestilo, da je njegovo naročilo potrjeno in prevzeto s strani kurirske službe ali dosegljivo na prevzemnem mestu.

Pogodba traja, dokler niso izpolnjene pravice in obveznosti pogodbenih strank po pogodbi. Blago lahko naročajo samo polnoletne osebe. ONA d.o.o. si bo razumno prizadeval, da bo blago, prikazano na Spletni trgovini, na voljo na zalogi v zadostnih količinah. Pri artiklih, kjer je navedeno, da so ti na zalogi, pomeni, da so na zalogi pri ONA d.o.o.. V primerih, kjer je navedeno, da izdelek ni na zalogi, pa pomeni, da izdelka potrošnik ne more naročiti. Ne glede na zgoraj navedeno, ONA d.o.o. potrošniku ne odgovarja, če določenega izdelka ob določenem času ni na zalogi.

ONA d.o.o. kot prodajalec je dolžan na nedvoumen, čitljiv in zlahka razviden način označiti prodajno ceno ali ceno na enoto blaga. Vse cene, navedene na spletni strani, so dokončne na dan naročila blaga in vključujejo DDV. Vse cene so v evrih. Prodajalec ONA d.o.o. je dolžan potrošniku izdati račun za kupljeno blago ali storitve in se mora držati navedenih cen in prodajnih pogojev. Cene ne vključujejo stroškov dostave. Potrošnik ima pravico, da se pred sklenitvijo pogodbe o prodaji blaga s podjetjem ONA d.o.o. strinja z višino stroškov dostave in vsemi drugimi dodatnimi stroški, ki jih bo imel v zvezi z blagom, ki ga naroči.

Potrošnik se s sprejemom teh Splošnih pogojev strinja, da mu ONA d.o.o. izda elektronski račun ali račun v fizični obliki, ki  vsebuje predpisane podatke v skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost in ki je izdan in prejet v kateri koli elektronski obliki ali fizični obliki. 

Cenik

Ceniki predstavljajo osnovno informacijo, s katero informiramo svoje partnerje o ponudbi, ceni in osnovnih specifikacijah blaga. Cene so v EUR in vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne objave. Posebne ponudbe veljajo do razprodaje zalog! Napake niso izključene!

Spletna cena

Spletna cena je Cena prodajna cena blaga kupljenega preko Spletne trgovine. Spletna cena je prikazana ob izdelku v večjem fontu in velja za vse, ki naročilo izvedejo preko Spletne trgovine.

Cena izdelka

Cena izdelka je redna cena izdelka na Spletni trgovini, lahko je tudi prečrtana, če je izdelek znižan in ima spletno ceno poimenovano Cena. v tem primeru je prečrtana cena je v manjšem fontu ob izdelku in je višja od spletne cene "Cena". V fizični trgovini lahko stranke kupijo izdelke, ki so na zalogi v fizični trgovini na naslovu, Celovška cesta 99, 1000 Ljubljana med delovniki: 8-17h, sobota: 9-13h. Cene v Spletni trgovini in fizični trgovini so načeloma enake lahko pa prihaja do razlik. Izdelki, ki so znižani v Spletni trgovini ni nujno da so znižani tudi v fizični trgovini. Če kupec to sporoči pred nakupom pisno ali ustno lahko izdelek dobi tudi po akcijski ceni, če je izdelek na zalogi.

ONA d.o.o. stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti podatkov. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. Slike izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov. Potrošnik lahko poda reklamacijo, če izdelek, ki ga je kupil, odstopa od podatkov, navedenih na spletni strani. Tega podatka bomo nadvse veseli.

Prodajalec lahko odstopi od pogodbe v primeru ugotovitve bistvene zmote po 46. členu Obligacijskega zakonika. Bistvena zmota se nanaša na bistvene lastnosti predmeta, na osebo, s katero se sklepa pogodba, kadar se sklepa glede na to osebo, ali na okoliščine, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne, ker sicer stranka, ki je v zmoti, pogodbe s tako vsebino ne bi sklenila.

Prodajalec svojo obveznost po kupoprodajni pogodbi izpolni s predajo blaga kupcu ali s prenosom nadzora nad blagom na kupca.

Tveganje za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na kupca, ko slednji blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni kurir, in jo v ta namen določi kupec. Če je kupec naročil prevoz pri prevozniku, ki ga ni ponudil prodajalec, tveganje uničenja ali poškodovanja blaga preide na kupca ob predaji blaga prevozniku.

Svetujemo vam, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih:

ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili;

če se slika na embalaži ali šifra izdelka na embalaži ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na narocila@ona.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna;

če ste se prepričali, da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo, da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali;

nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpiranje uniči embalažo ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpiranjem ugotovite, ali gre za izdelek, ki ste ga naročili oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.

V primeru dostave vam svetujemo, da:

paket pregledate v navzočnosti dostavljavca, ko vam ga dostavi;

najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljavca. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljavca embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.

V primeru, da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri dostavni službi preko katere ste blago prejeli. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate Poštno enoto po kateri ste blago prejeli, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem dostavne službe naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na narocila@ona.si. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo z dostavno službo urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.

Jamstvo za skladnost blaga:

ONA d.o.o. kot prodajalec mora potrošniku kot kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave (stvarne napake). Prodajalec odgovarja za napake oziroma skladnost blaga, ki jih je blago imelo takrat, ko je blago prešlo v roke kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste napake, ki se pokažejo po tem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna skladnost blaga se ne upošteva. Prodajalec odgovarja tudi za napake, ki bi jih bil kupec z lahkoto opazil, če je izjavil, da blago nima nobenih napak ali da ima določene lastnosti ali odlike.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar:

1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

2. je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja omenjenih zahtev mora blago tudi:

1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;

2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

-  za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,

-  je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali

-  javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v 2 (dveh) letih od dobave blaga. Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in kupec dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o napaki obvesti prodajalca v 2 (dveh) mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da blago pregleda. Obvestilo o napaki kupec prodajalcu sporoči preko sporočila na elektronski naslov onainfo@siol.net.  

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca upravičen da:

1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

V vsakem primeru ima kupec pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka. Zahteve kupca do prodajalca prenehajo v 2 (dveh) letih od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Kupec lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti kupca v 8 (osmih) dneh od prejema jamčevalnega zahtevka. Če prodajalec uniči ali izgubi izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v 8 (osmih) dneh nov enak izdelek ali mu takoj plačati odškodnino v višini maloprodajne cene novega izdelka. Če prodajalec poškoduje ali pokvari izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan na lastne stroške v 3 (treh) dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost izdelka. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada kupcu pravica kot v primeru izgube ali uničenja. Če je neskladnost blaga podana zaradi pomanjkljivosti v zvezi z blagom, katerega uradni servis ni ONA d.o.o., bo ONA d.o.o. blago ki je zavedeno kot neskladno nemudoma poslal uradnemu servisu v pregled in nadaljnjo obravnavo. V tem primeru ONA d.o.o. ne bo odgovoren za nadaljnja ravnanja uradnega servisa po navedeni neskladnosti blaga.

Reklamacija:

Kupec lahko vloži reklamacijo, z namenom da bi uveljavil pravice v primeru neskladnosti blaga, garancije, napačno izračunane cene in drugih napak.

Vse reklamacije, ki ga prodaja ONA d.o.o. lahko oddate tako, da pokličete na številko: 015182368, ali preko elektronskega naslova onainfo@siol.net, ali v primeru uveljavljanja garancije preko reklamacijskega zapisnika z dostavo računa na vpogled ali drugega dokazila o nakupu (kopija računa, itd.). Če je reklamacija podana zaradi pomanjkljivosti v zvezi z blagom, katerega uradni servis ni ONA d.o.o., bo ONA d.o.o. reklamacijo nemudoma poslal uradnemu servisu v nadaljnjo obravnavo. V tem primeru ONA d.o.o. ne bo odgovoren za nadaljnja ravnanja uradnega servisa po navedeni reklamaciji.

ONA d.o.o. oziroma uradni servisi vodijo evidenco prejetih reklamacij in jih hranijo vsaj 2 (dve) leti od datuma oddaje. ONA d.o.o./uradni servis bo kupcu potrdil prejem reklamacije in obvestil o številki, pod katero se vodi v evidenci prejetih reklamacij.

ONA d.o.o./uradni servis bo na reklamacijo kupca odgovoril nemudoma ali najpozneje v 8 (osmih) dneh od dneva prejema reklamacije.

Če se reklamacija reši z vračilom plačanega zneska, je to vračilo zneska odvisno od načina plačila naročila:

če je bilo naročilo plačano s plačilno kartico, se vračilo izvede s povračilom sredstev na kartico;

če je bilo naročilo plačano na kakršen koli drug način (plačilo po povzetju, e-bančništvo, položnica, plačilo na prevzemnem mestu), se sredstva plačajo na bančni račun kupca, zato mora kupec številko računa sporočiti ONA d.o.o..

Garancija:

Če blago, za katero se izda garancija, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak. Za izdelke, ki imajo garancijo, veljajo garancijski pogoji zapisani na veljavnem garancijskem listu in veljajo od dneva nakupa s predložitvijo računa. Za izdelke, katere dobavitelj in uradni servis smo lahko pogoje in garancijske liste najdete tudi s klikom na to spletno povezavo.  Za reševanje reklamacij je pristojen pooblaščen servis.

Za uveljavljanje reklamacije je potrebno izdelek poslati na pooblaščeni servis, ki je dolžan izdelek popraviti v roku 30 dni od prejema zahteve za odpravo napak. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.

Če napake niso odpravljene v omenjenem roku mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v omenjenem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali sorazmerno znižanje kupnine. Pravice kupca iz naslova garancije ugasnejo po 2 (dveh) letih od dneva, ko je kupec zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

V primerih, ko prodajalec ONA d.o.o. ni pooblaščen serviser tudi ni pooblašen za ugotavljanje napak na izdelku. Za te izdelke se preloži pristojnos na pooblaščeni servis izdelka, zato zamenjava izdelka ali vračilo izdelka brez mnenja pooblaščenega serviserja ni mogoča in se počaka na uradni odgovor pooblaščenega servisa.

Pravica do odstopa od pogodbe:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem kupca bremenijo stroški vračila blaga. Kupec te pravice do odstopa od pogodbe nima v primeru nakupa blaga neposredno na prevzemnem mestu ONA d.o.o., saj ne gre za pogodbo sklenjeno na daljavo.

Pri prodajni pogodbi začne omenjeni odstopni rok teči z dnem, ko:

kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad blagom,

kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih kupec naroči v enem naročilu,

kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,

kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Potrošnik uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe z izjavo, ki jo lahko poda na posebnem odstopnem obrazcu, ki ga lahko prenese tukaj ali na drug nedvoumen način. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi kupec. ONA d.o.o. je dolžan potrošnika o prejemu obrazca nemudoma obvestiti pisno ali na drugem trajnem nosilcu podatkov.

Vsi izdelki, kupljeni pri ONA d.o.o. preko Spletne trgovine in glede katerih je mogoč odstop od pogodbe, so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.

Vračilo plačil mora prodajalec opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe in izdelka. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, kar pomeni, da v primeru, če je bilo naročilo plačano s plačilno kartico, se vračilo izvede s povračilom sredstev na kartico. Če je bilo naročilo plačano na kakršen koli drug način (plačilo po povzetju, e-bančništvo, položnica), se sredstva plačajo na bančni račun kupca, zato mora kupec številko računa sporočiti prodajalcu. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči prodajalcu ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah:
1. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
2. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
3. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odprl originalno embalažo);
4. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

Zaščita avtorske in sorodnih pravic ter drugih pravic intelektualne lastnine:

ONA d.o.o. ima izključno avtorsko pravico na Spletni trgovini, pa tudi na nekaterih elementih, ki jo sestavljajo, kot so besedilo, vizualni in zvočni elementi, vizualna identiteta, podatki in baze podatkov, programska koda in drugi elementi. Izkoriščanje omenjene avtorske pravice brez izrecnega predhodnega pisnega soglasja ONA d.o.o.ja, se bo štelo za kršitev avtorske pravice in v tem primeru bo ONA d.o.o. pooblaščen za uporabo vseh razpoložljivih pravnih sredstev za uveljavljanje svojih pravic.

Spletna trgovina vsebuje tudi elemente, ki vključujejo izključne avtorske pravice in druge pravice na področju intelektualne lastnine drugih oseb. Druge osebe so izključno odgovorne za vsebino naštetih elementov, ne glede na to, da je taka vsebina na Spletni trgovini. Če potrošnik sam pusti svoj komentar, oceno blaga ali storitev ter fotografijo na Spletni trgovini, se s sprejetjem teh Splošnih pogojev strinja, da tak komentar, oceno ali fotografijo, ONA d.o.o. uporablja za tržne namene.

Način plačila:

Potrošniki lahko izdelke, ki jih naročijo na Spletni trgovini, plačajo na naslednje načine:

1. Plačilna kartica (Visa, MasterCard, Maestro) - če je potrošnik izbral ta način plačila, bo preusmerjen na spletno stran ponudnika plačilnih storitev. Na spletni strani ponudnika plačilnih storitev bo potrošnik vnesel podatke s plačilne kartice. Če je transakcija uspešna, se potrošnik vrne na spletno stran ONA d.o.o. z obvestilom, da je bila rezervacija sredstev uspešno zaključena. Po dostavi bodo rezervirana sredstva odvzeta s kartice. Če transakcija iz katerega koli razloga ni izvedena, bo potrošnik vrnjen na Spletno trgovino z obvestilom o neuspeli transakciji. Nato bo lahko poskusil znova ali izbral drug način plačila. Podatki o potrošnikovi plačilni kartici so iz varnostnih razlogov vidni le ponudniku plačilnih storitev kot obdelovalcu kartic, zato se celoten postopek zaračunavanja izvede na spletni strani ponudnika plačilnih storitev. Podatki o plačilni kartici ONA d.o.o.ju nikoli niso na voljo. Pri vnosu podatkov plačilne kartice se zaupni podatki po javnem omrežju prenašajo v zaščiteni (šifrirani) obliki.

Spletno mesto ONA d.o.o., kot tudi prenos podatkov, je tehnično ali elektronsko zaščiteno. ONA d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov in plačil ter z izvajalcem sklene pogodbo za izvajanje spletnih plačilnih storitev. Vnos in prenos osebnih podatkov in podatkov o številki kreditne kartice je zaščiten s protokolom SSL. Pooblastitev in plačilo s kreditno kartico se izvaja s sistemom Visa Secure in Mastercard ID Chek preko Bankart d.o.o. za sprotno avtorizacijo in plačevanje s karticami v skladu s standardi PCI DSS.

2. Plačilo po povzetju - celoten znesek naročila se plača, ko potrošnik prevzame pošiljko. Plačilo se opravi v gotovini, v roke kurirske službe, ali s plačilno kartico ob povzetju. Če se je potrošnik odločil za plačilo v gotovini, je dolžan pripraviti točen znesek denarja za plačilo. Ob dostavi in plačilu po povzetju se preko Pošte SLovenije zaračuna strošek provizije vplačnine po povzetju (1,05 EUR), na kar ste opozorjeni tudi v obrazcu za oddajo naročila. Če se želite znesku provizije izogniti, priporočamo, da izberete način plačila s plačilno kartico ali s plačilom na račun oziroma izberete dostavno službo GLS.

3. S plačilom na račun (e-bančništvo ali položnica na okencu). Po končanem postopku nakupa bodo potrošniku na elektronski naslov poslana podrobna navodila za plačilo. Plačilo bo nadalje izvedeno prek potrošnikovega računa za e-bančništvo ali fizično na okencu banke/pošte. Če potrošnik plačila ne izvede v roku 7 (sedmih) dni, bo njegovo naročilo samodejno preklicano. Šteje se, da je naročilo potrjeno in pričnejo teči roki za izpolnitev v trenutku, ko je plačilo izvedeno.

5. Nakup na obroke NLB (samo ob osebnem prevzemu na prevzemnem mestu ONA d.o.o.): V primeru, da želite plačati z nakupom na obroke NLB, pri osebnem prevzemu blaga v naročilu označite možnost Plačilo po povzetju. Ob prevzemu blaga opozorite zaposlenega ONA d.o.o..si na takšno vrsto plačila. V sodelovanju z banko NLB d.d. omogočamo plačilo v največ 24 enakih obrokih, z NLB karticami z odloženim plačilom (NLB MasterCard, NLB Visa, NLB Karanta) preko POS terminala, brez papirne dokumentacije in pogodbe. Kupcu zaračunamo manipulativni strošek za nakup na obroke glede na število obrokov. Dopuščamo možnost, da NLB spremeni višino manipulitivnih stroškov za kartice, zato naša lestvica ni nujno pravilna ampak je le informativne narave. Za točno višino maliputivnih stroškov vas prosimo da se obrnete na vašo banko.

Pomembno: Višina nakupa je omejena z razpoložljivim limitom porabe na vaši kartici!

Število obrokov         Višina manipulativnega stroška

1                                   0,00 EUR

2                                   3,00 EUR

3                                   4,50 EUR

4                                   6,00 EUR

5                                   9,00 EUR

6                                   10,80 EUR

7                                   12,60 EUR

8                                   14,40 EUR

9                                   18,00 EUR

10                                 20,00 EUR

11                                 22,00 EUR

12                                 24,00 EUR

13                                 32,50 EUR

14                                 35,00 EUR

15                                 37,50 EUR

16                                 40,00 EUR

17                                 45,90 EUR

18                                 48,60 EUR

19                                 51,30 EUR

20                                 54,00 EUR

21                                 60,90 EUR

22                                 63,80 EUR

23                                 66,70 EUR

24                                 69,60 EUR


Dostava:

Dostava naročenega blaga se izvrši na naslov, ki je naveden ob naročilu.

Prodajalec blago oziroma storitev dostavi v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, prodajalec pa si pridržuje pravico, da izbere drugo dostavno službo, če bo s tem dostava opravljena učinkoviteje.

Strošek dostave je vključen v skupni znesek za plačilo. Natančen strošek dostave je prikazan na strani »Dostava«, »Plačilo« in »Pregled naročila« v razdelku »Pregled naročila« pod »Dostava«.

Dostava preko Pošte Slovenije je za končne kupce nad 25€ z ddv brezplačna. Nad tem zneskom je postavka Dostava (Pošta Slovenije) v znesku 0,00€, Dostavo izvaja dostavna služba (Pošta SLovenije) običajno naslednji delovni dan od dneva odpreme ali v roku dostave, ki je naveden ob vsakem izdelku. Če katerega od naročenih izdelkov ni na zalogi, bo pošiljka odpremljena istega dne, ko je izdelek prejet na zalogo.

Takoj, ko bodo izdelki pripravljeni, boste o tem obveščeni z elektronsko pošto.

Wolt Drive dostava:

Nudimo vam tudi izredno hitro in zanesljivo dostavo preko dostavne službe Wolt. Znesek pošiljke je 7,99€ (z ddv). Naročeni izdelki so lahko na vašem naslovu že v 60 minutah! Wolt Drive dostava je primerna za vse stranke, ki imajo naslov dostave znotraj radija 6 kilometrov oziroma na naslednjih poštnih številkah:

1101 Ljubljana (Center, Trnovo, Poljane)

1002 Ljubljana (Rožna dolina, Vič, Murgle)

1107 Ljubljana (Šiška)

1108 Ljubljana (del Rudnika, Rakovnik, Prule)

1110 Ljubljana (Moste, Vodmat, Kodeljevo)

1113 Ljubljana (Bežigrad, Tomačevo)

1116 Ljubljana (Savsko naselje, Zupančičeva jama)

1117 Ljubljana (Dravlje, Koseze, Podutik)

1119 Ljubljana (Štepanjsko naselje)

1120 Ljubljana (Nove Fužine)

1122 Ljubljana (Nove Jarše, Šmartno)

1125 Ljubljana (Vrhovci, Brdo)

1132 Ljubljana (Spodnja Šiška)

1133 Ljubljana (Vižmarje, Tacen, Gunclje)

1131 Ljubljana (Ježica)

1210 Ljubljana (Šentvid)

1231 Ljubljana (Črnuče)

1260 Ljubljana (del Polja, Novo Polje)

 

Ocena in mnenje:

Vse ocene in mnenja oddane na spletni strani ONA d.o.o..si pripomorejo k boljši uporabniški izkušnji in predstavljajo vidik predstavitve produkta, ki potencialnemu kupcu podaja dodatne informacije in mu skuša pomagati pri nakupu optimalnega izdelka za njegove potrebe in zahteve.

Možnost objave ocene in mnenja je na voljo vsem uporabnikom in obiskovalcem spletne strani ONA d.o.o..si. ONA d.o.o. bo pred samo objavo ocene ali mnenja slednje pregledal in presodil ali ustrezajo kriterijem za objavo. Objavljene ne bodo ocene in mnenja, ki so kakorkoli neprimerne in žaljive ter tako ne predstavljajo konstruktivnega prispevka in ne koristijo ostalim uporabnikom spletne strani ONA d.o.o..si.

S samo oddajo ocene ali mnenja se uporabnik v popolnosti strinja s pogoji uporabe in dovoljuje, da ONA d.o.o. oceno ali mnenje časovno neomejeno uporablja v elektronskih in ostalih medijih ter vseh oglaševalskih kampanjah, kjer je to v interesu ONA d.o.o.. Avtor podane ocene ali mnenja izjavlja, da je lastnik avtorskih pravic za podano mnenje in slednje neizključno in časovno neomejeno prenaša na ONA d.o.o..

Reševanje sporov:

Prodajalec ONA d.o.o. in potrošnik se strinjata, da bosta poskušala vse morebitne nesporazume, ki nastanejo v času trajanja pogodbenega razmerja, rešiti na miren način. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču kupca.

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z drugim odstavkom 8. člena ZIsRPS ponudnik/prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.

Prodajalec omogoča spletno trgovino na območju RS in na spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Veljavnost in spremembe Splošnih pogojev:

ONA d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb in dopolnitev teh Splošnih pogojev v skladu s spremenjenimi pogoji poslovanja in v skladu s svojo poslovno politiko.

ONA d.o.o. se zavezuje, da bo potrošnika na primeren način obvestil o spremembah teh Splošnih pogojev.

Zadnja posodobitev Splošnih pogojev: marec 2023

Prepoved zlorabe strani:

Uporabniki Spletne trgovine ne smejo:

posegati v in / ali onemogočiti katero koli varnostno povezano funkcijo na Spletni trgovini ali funkcijo, ki preprečuje ali omejuje uporabo ali kopiranje razpoložljive vsebine;

objavljati in / ali posredovati na Spletno trgovino kakršna koli gradiva, ki ogrožajo, obrekujejo, so obscena, žaljiva, pornografska ali žaljiva, pa tudi gradivo, ki lahko sproži rasno sovraštvo;

posredovati netočne informacije v zvezi z osebnimi podatki, torej uporabljati tuje osebne podatke brez privolitve osebe, na katero se podatki nanašajo;

lažno nastopati v imenu tretje osebe, podjetja ali organizacije;

sodelovati v kakršnem koli nezakonitem ravnanju z uporabo Spletne trgovine;

spreminjati, vmešavati, prestrezati ali vdirati v Spletno trgovino, z namenom, da bi jo onemogočili;

uporabljati specializirane programe za prenos vsebin s Spletne trgovine;

naložiti gradivo s spletne strani in ga uporabiti za druge namene.

Če je kateri koli od zgornjih pogojev izpolnjen, lahko ONA d.o.o. uporabniku onemogoči trajno ali začasno uporabo te spletne strani. ONA d.o.o. lahko sprejme tudi druge ukrepe, med drugim tudi prijava uporabnika ustreznim organom.

 

Piškotki

Za potrebe spletne strani  uporabljamo naslednje piškotke:

Sejni piškotek
Nujen za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin. Ta piškotek skrbi za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotek se izbišre, ko uporabnik odide s spletne strani.

Spletna košarica piškotek
S tem piškotkom ohranjamo vsebino košarice, tudi ko zaprete brskalnik in naslednjič odprete. Vsebina košarice v samem piškotku ni razvidna.

Piškotki za pomnjenje uporabniških nastavitev
Uporabljamo piškotke za pomnenje uporabniških nastavitev, kot npr. piškotek, ki vsebuje informacijo o sprejetju ali zavrnitvi piškotkov.

Piškotki Google maps
Uporabljamo piškotke za pomnenje uporabniških nastavitev na vdelanih zemljevidih.

Piškotki Google Analytics _ga

S pomočjo teh piškotkov beležimo statistiko obiskovalcev. Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo le za zagotavljanje unikatnosti obiskov. Več o Google Analytics piškotkih, njihovem namenu in trajanju si lahko preberete na spletni strani Cookie statementČe želite blokirati Google Analytics, to lahko storite na tej spletni strani.

Kako upravljati s piškotki?

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale. V nadaljevanju se nahajajo povezave do navodil, kako lahko izključite piškotke na vašem spletnem brskalniku:

Izberete lahko do 5 izdelkov za primerjavo:

    Primerjaj Zapri primerjavo
    cookie icon
    Uporabljamo piškotke, da bi razumeli kako uporabljate spletno mesto in izboljšali uporabniško izkušnjo. To vključuje tudi personalizacijo vsebine in oglasov. Za urejanje ali odjavo uporabe piškotkov kliknite tukaj. Z nadaljevanjem ogleda spletnega mesta ali zaprtjem tega obvestila se strinjate z našo uporabo piškotkov.

    Nastavitve zasebnosti

    Spletna analitika

    Oglasi

    Spletni piškotki